თანამედროვე სამყაროში სოციალური მედია ყოველდღიური ცხოვრების განუყოფელი ნაწილია. სოციალური ქსელები მილიონობით ადამიანს ერთმანეთთან აკავშირებს. დღეს ისინი ინტერნეტის საშუალებით არა მხოლოდ ინფორმაციას, არამედ გადაწყვეტილებებსაც იღებენ.
საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია (SEO) ციფრული მარკეტინგის ერთ-ერთი ყველაზე მნიშნველოვანი ინსტრუმენტია. იგი მომხმარებელს ვებგვერდზე განთავსებული პროდუქტის პოვნას უმარტივებს და კომპანიებს გაყიდვების ზრდაში ეხმარება.
ციფრული რეკლამა მომხმარებლამდე ინფორმაციის მიტანის ყველაზე ეფექტურ გზად იქცა. ერთ-ერთი მიზეზი მისი მაღალი ხარისხის სეგმენტაციაა, რაც საშუალებას გვაძლევს შედეგამდე მინიმალური დანახარჯით მივიდეთ.
ვებ დეველოპმენტი, ყველაზე მარტივ შემთხვევაში, კომპანიების ციფრული იდენტობის დოკუმენტს - “ციფრულ პირადობის მოწმობას” ქმნის, ხოლო, ხშირ შემთხვევაში, კომპანიის ციფრული ფუნქციონირებისთვის უფრო კომპლექსურ და კრიტიკულ როლს ასრულებს.
ციფრული ბრენდინგი გრძელვადიან პერპექტივაში გათვლილი მარკეტინგული სტრატეგიაა. ის ციფრული არხების გამოყენებით ბრენდის იდენტობის განსაზღვრასა და დამკვიდრებას გულისხმობს.
დიდი ხანია, რაც ვიდეო კონტენტი წლიდან წლამდე უფრო პოპულარული და მოთხოვნადი ხდება. მარკეტერების აბსოლუტური უმრავლესობა მას ყველაზე ეფექტურ კონტენტად მიიჩნევს.
Quickstart-ის ფარგლებში მორიგი შეხვედრა ხუთშაბათს 11 თებერვალს, 17:00 საათზე ჩატარდა. სესია ციფრული ტექნოლოგიების შესაძლებლობების გაცნობასა და ბიზნესის განვითარებაში მის მნიშვნელობაზე საუბარს დაეთმო.
გაყიდვების მენეჯრებისთვის კომპლექსურ გამოწვევად იქცა ახალი აუდიტორიის მოზიდვა.
სესია ციფრული ტექნოლოგიების შესაძლებლობების გაცნობასა და ბიზნესის განვითარებაში მის მნიშვნელობაზე საუბარს დაეთმო.